Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =


Cea de-a treia ediție a Conferinței Târgului de Turism va avea loc pe data de 21 februarie 2020, în cea de a doua zi a Târgului de Turism al României, în intervalul orar 10.30-14.00 și este organizată de către Romexpo și agenția de PR Seven Media. Tema ediției de anul acesta este “Impactul Social Media în Turism”.

image Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

10.30-11.00 – Register & Coffee Break by The Corner

image-1 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

11.00-11.20 – Deschidere conferință:
Moderator – Mădălin Măncilă – Manager Millennium Tour și fondator al platformei online de turism Concediu.com
Mădălin Măncilă este unul dintre cei mai apreciați marketeri din turism. Are peste 12 ani experiență în această industrie, în prezent, fiind managing director al Millenium Tour Corporate.
A obținut peste 7 premii pentru proiecte de marketing dedicate industriei de turism alături de echipele cu care a lucrat. Este fondatorul platformei Concediu.com și unul dintre fondatorii platformei Turism Market.

image-2 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

Mihaela Pane – Project Manager Târgul de Turism al României
Cu o experienţă de 19 ani în organizarea de târguri şi expoziţii în cadrul Romexpo, Mihaela consideră că organizarea Târgului de Turism al României este extrem de importantă pentru dezvoltarea şi evoluția turismului din România. Fiind manager de proiect al Târgului de Turism al României de 5 ani, Conferinţa Târgului de Turism este un eveniment în care Mihaela crede şi îl susține din toate punctele de vedere, considerând că deja a ajuns un eveniment de referinţă în rândul specialiştilor din domeniu.

image-3 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

Ana Smădeanu – Managing Director Seven Media
Ana Smădeanu este Managing Director al agenției de PR Seven Media. Specialist în comunicare cu o experiență de peste 18 ani, Ana Smădeanu a făcut, acum 5 ani, tranziția de la jurnalismul de business la antreprenoriat. Campaniile de comunicare marca Seven Media, atât pentru jucători din industria turismului, cât și HoReCa, i-au adus numeroase nominalizări și premii.

11.20-12.00 – Vizibilitatea agențiilor de turism în social media. Studiu de caz
11.20-11.40 – Prezentare studiu

e4c40a39-23e9-4d12-aa8c-41ab26fdfba3 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

11.40-12.00 – Cristian Florea – Social Media Strategist
„Ce conținut prinde în social media?”
Cristian Florea este unul dintre cei mai cunoscuți strategi de social media. A lucrat în agenție ca social media manager și în paralel a pus bazele unui proiect numit #casastiti, premiat la Webstock Awards, categoria Utility. Este pasionat de social media și pune conținutul de calitate înaintea traficului unei pagini.

12.00-13.00 – Strategii aplicate de social media

image-10 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

12.00-12.20 – Mihaela Barbu – Specialist New Media, Journalist, PR Specialist, Visual Storyteller
”Instagram ca Instrument de comunicare și cum poate fi folosit cu succes în domeniul turismului”
Mihaela Barbu (https://www.facebook.com/mihaela.barbu.58) este specialist new media, cu o experiență de 14 ani în jurnalism și patru ani în comunicare. A lucrat în agenție ca Head of New Media unde a inițiat și manageriat strategia pentru Cronicari Digitali (https://www.facebook.com/cronicaridigitali/), cea mai amplă campanie de comunicare a patrimoniului cultural din online-ul românesc, proiect premiat cu trei trofee la competițiile naționale de specialitate și Best Digital PR Campaign la IAB MIXX Awards 2018.
”Deja de câțiva ani vorbim despre digital PR, iar instagrammerii, bloggerii și vloggerii au devenit actori importanți în comunicare. În realitate, în acest moment, când tehnologia ne pune
la dispoziție atâtea mijloace de transmitere a mesajelor și a imaginilor, aproape oricine poate deveni creator de conținut pentru branduri. Depinde doar de noi să punem în valoare tot ce avem la dispoziție”, spune Mihaela, care anul trecut a avut ideea de a organiza prima conferință de presă în care instagrammerii au fost în rolul jurnaliștilor. Intervievată a fost Simona Halep, iar premiera în comunicarea digitală a avut loc în ziua în care câștigătoarea de la Wimbledon a dus trofeul la Constanța pentru a-l prezenta în cadrul unui eveniment cu peste 10.000 de oameni.

image-16 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

12.20-12.40 – Roxana Ciuchilan – Travel influencer – PrinLume.com
„PROs and CONs of SOCIAL MEDIA TRAVELS”

Iubitorii de călătorii și fotografie, Roxana și Andrei Chiuchilan au început blogul cu ani în urmă din dorința de a povesti oamenilor experiențele lor de călătorie. Au bătut globul în lung și-n lat în 2, iar de aproape 2 ani călătoresc în 3. Blogul lor este un jurnal de călătorie, un album foto, dar și o sursă bună de inspirație pentru cei care vor să le calce pe urme. PrinLume.com este unul dintre cele mai apreciate bloguri de travel, iar conținutul în social media, cu precădere în Instagram, le-a adus peste 40 de mii de urmăritori.

image-12 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

12.40-13.00 – Diana Dima – Directorul de marketing al Memento Group of Companies
“Winning the Social Media @ChristianTour”

Diana Dima este directorul de marketing al Memento Group of Companies; grup care ȋnglobează şi Christian Tour – principalul touroperator de vacanţe charter din România.
Şi-a început cariera în domeniul educaţiei în turism fiind asistent universitar pentru câţiva ani, însă începând cu anul 2011 a decis că este momentul să pună în practică cele studiate. Astfel, de la pasiunea pentru călătorii şi până la activităţile de promovare a programelor turistice, nu a fost decât un pas. Ȋncepând cu anul 2011 se alătură echipei Christian Tour şi în prezent se ocupă de coordonarea tuturor acţiunilor de promovare online şi offline ale grupului de companii, cu activităţi variate ȋn domeniul turismului şi a serviciilor.

image-13 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

13.00-13.20 – Lunch by Subway

13.20-14.20 – Agențiile de turism în deceniul social media

image-14 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

13.20-13.40 – Dana Rentea – Președinte Asociația Lucrătorilor în Turism Infotripiști
„Vorbim tot mai des despre nevoia de a ne reinventa. Haideți să învățăm cum să facem acest lucru”
Dana Rentea este proprietar și director de agenție de turism și președinte al Asociației Lucrătorilor în Turism Infotripiști, asociație născută din grupul de facebook Infotripiști. Cu o experiență de 14 ani de muncă în turism, Dana Rentea a învățat de la zero să administreze o agenție de turism, un grup de facebook și mai nou, o asociație. De aceea, poate vorbi în cunoștință de cauză despre munca în turism și oamenii care o prestează. ALTI este o asociație tânără, cu doi ani de experiență. Scopul asociației este să adune cât mai mulți oameni care muncesc în turism, în agenții de turism, în hoteluri, în transport turistic, ghizi de turism și presă de turism, pentru că este nevoie de munca fiecăruia pentru a crea un produs turistic de calitate.

image-15 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

13.40-14.00 – Francesco Terragni – Digital Strategy Agenția Cocktail Holidays
„Effective marketing techniques for small and medium travel agencies – Tehnici eficiente de marketing pentru agenții mici și medii”
Francesco Terragni este head of digitial la agenția de turism Cocktail Holidays, unul dintre cei mai importanți turoperatori români. Pentru că trăim într-un deceniu în care internetul este rege, strategia lui Francesco a avut în centru zona de online. Astfel a încercat să găsească cele mai eficiente instrumente pentru a crește vizibilitatea în social media și online. Cocktail Holidays este una dintre cele mai vizibile agenții de turism în online, potrivit clasamentelor realizate lunar de firmele specializate în monitorizare.


Accesul se face pe baza unei invitații, în limita locurilor disponibile, iar cei interesați să participe pot solicita aceasta invitație pe adresa corina.radulescu@romexpo.ro.
Temele edițiilor precedente ale conferinței au fost “Millenials. Promovarea turismului românesc către generația Y” și „Forța de muncă în turismul românesc. Cauze și soluții”, iar anul acesta se va discuta despre importanța vizibilității agențiilor de turism în social media. Public vizat: agenții de turism, touroperatori, studenți.
Pentru informații despre invitați și agenda conferinței vă invităm să accesați https://www.targuldeturism.ro/conferinta-targului-de-turism/.

Parteneri media ai evenimentului: Turism Market, Povesti de Calatorie, Jurnalul de Afaceri, Antreprenor in Romania, DescoperimRomania.ro
Parteneri: Subway, The Corner

Image_5_b7cd9583-a99d-4e0e-80d0-463f5234b027-1 Program Conferința Târgului de Turism = Impacul social media în turism =

Lasă un răspuns

Notă:Comentariile de pe acest site reprezintă punctul de vedere al celor ce le-au postat. Expresiile licențioase, atacul la persoană sau textele care nu au legătură cu articolul sau discuțiile de pe site pot duce la ștergerea comentariului.

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *